In mod clar, optimizare SEO a cunoscut numeroase modificari in 2013, iar acestea vor continua, fara indoiala, in 2014. Search Engine Optimization pare sa se schimbe din temelii, atat in ceea ce priveste optimizare site on-page, cat si cea off-page.
La partea de on-page, important este sa se tina seama de formularea tag-urilor, de optimizarea imaginilor, de URL-uri SEO friendly, de introducerea unor continuturi calitativ superioare, de arhitectura (link-uri interne) si codificare, cat mai simple si mai usor de modificat cu putinta.
Fisierele sitemap si robot.txt au, binenteles, importanta lor si trebuie sa fie foarte atent alcatuite. Interactiunea sociala a site-ului nu este un detaliu deloc minor, iar asigurarea functionalitatii acestuia (un hosting de calitate) reprezinta un element esential. Pe partea de off-page, modificarile sunt mai numeroase si mai consistente.
Modul in care se facea backlinking-ul s-a schimbat radical. Daca, in trecut, se punea accent pe cantitatea de link-uri obtinute, astazi conteaza calitatea si autoritatea acestora. Asta nu inseamna ca daca veti atrage, din start, 10 link-uri de mare autoritate, asta este un lucru bun.
Totul se bazeaza pe o evolutie naturala, deci, se pune problema de rabdare si multa munca!
Citeste articolul