Tutoriale optimizare

Internal links – link-uri interne. Link-urile interne sunt acele link-uri care atunci cand sunt accesate duc spre o alta pagina a website-ului nostru. Practic sunt link-urile care faciliteaza navigatia in interiorului website-ului. Cu ajutorul lor se construieste structura de rezistenta a website-ului.

Citeste tutorialul

Ne referim la acel concept cunoscut in domeniu ca “SEO friendly content”, adica un continut adaptat la cerintele SEO. Pentru a intelege despre ce este vorba, vom spune simplu ca ceea ce introducem noi ca si text intr-un website trebuie sa tina cont de felul in care motoarele de cautare vad continutul respectiv.

Citeste tutorialul

Exista o serie de tag-uri care pot sa aiba un rol important in SEO, in cazul in care contin cuvintele-cheie potrivite. Haideti sa vedem impreuna unde trebuie sa introducem aceste cuvinte-cheie potrivite, pentru a obtine rezultate mai bune in procesul de optimizare pentru motoarele de cautare.

Citeste tutorialul

In ultima vreme a aparut, in mediul online, o polemica destul de ciudata legata de metatag-uri. O serie dintre cei care activeaza in domeniul marketing-ului on-line au lansat ideea ca Google nu mai tine cont de textul introdus in metatag-uri.

Citeste tutorialul

Cuvintele-cheie sunt un element central in cadrul procesului de optimizare pentru motoarele de cautare. Atunci cand un utilizator doreste sa efectueze o cautare, el introduce un cuvant-cheie sau o expresie dupa care cauta.

Citeste tutorialul